"שמעתי את השוטרים אומרים למפיקים שלא יהיה אירוע בהפרדה"

    אבי יעקב No Comments on "שמעתי את השוטרים אומרים למפיקים שלא יהיה אירוע בהפרדה"

    כפיה חילונית או חוות דעת חוקית? • עימות סוער בנושא ההקפות השניות בירושלים שנסגרו בהוראת המשטרה • מפיק האירוע: העירייה ידעה מהתחלה על ההפרדה, אני מנוע מלדבר על מה שהתרחש בזמן אמת, מזל ששרקי היה שם, אני פוחד מהמשטרה

    צילום: Gershon Elinson/Flash90
    21:20
    02.05.24
    פנחס בן זיו No Comments on מפגיני שמאל באו לעורר פרובוקציות ונתקלו בריקודים

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    כפיה חילונית או חוות דעת חוקית? עימות סוער אמש בהמהדורה המרכזית בקול חי על נושא ההקפות השניות בירושלים שנסגרו בהוראת המשטרה באמתלה של בעיות בטיחות בו בזמן שלמארגני האירוע נאמר כי הבעיה היא ההפרדה באירוע.

    עיתונאים, עורכי דין, חברי מועצת העיר ומפיק האירוע עלו לשידור אצל אבי מימרן והסערה החלה:

    עו"ד יוסי חבליו: בית המשפט קבע כי בסמכות היועמ"ש של העירייה לקבוע לגבי כל אירוע אם הוא דתי או תרבותי על פי שיקול דעתו בלבד.

    עו"ד משה אוסדיטשר: שקר וכזב, לא מדובר בחוות דעת משפטית אלא בחוות דעת אידיאולוגית. בג"ץ דחה את חביליו בעתירה נגד קבלת פני רבו של שס.

    עו"ד יוסי חבליו: ממש לא נכון, העתירה תלויה ועומדת.

    יאיר שרקי: שמעתי באוזניי את השוטרים אומרים למפיקים כי לא יהיה אירוע עם הפרדה בין גברים לנשים.

    מני גרא שוורץ: הגענו למצב שפקידים משפטיים או קציני משטרה חילונים קובעים מה דתי ומה לא.

    חבר מועצת העיר אריה קינג: הגיע הזמן שהעיריה תפסיק תאלץ מפיקי אירועים דתיים למצור 'קומבינות' כדי להפיק אירועים בהפרדה. זה רק בירושלים. רק בירושלים העירייה לא מאשרת הפרדה באירועים למגזר הדתי והחרדי.

    חבר מועצת העיר מיכאל מלכאילי: כדי לקיים אירוע בהפרדה עם מימון העירייה – צריך שיהיה גוף שלישי שיפיק את האירוע. כמו אל המעיין בקבלת פני רבו. בעיר אחרת אין צורך בכך. כל הרשויות יודעות לתקצב אירועים בהפרדה באופן ישיר.

    ארי גוטהלף מפיק האירוע: העירייה ידעה מהתחלה שתהיה הפרדה. אני מנוע מלדבר על מה שהתרחש בזמן אמת בשטח. מזל ששרקי היה שם. אני פוחד מהמשטרה.



    0 תגובות